2017. július 31., hétfő

Szülői gondoskodás

Legutóbb, amikor vízpart közelében sétáltam, két kedvenc tollas barátomat is megcsodálhattam, méghozzá úgy, hogy a családjáról gondoskodott. Először egy hattyú családot vettem észre. Már két nagyobb csemete volt ott, hármasban pihentek, tollászkodtak. Azt nem olyan rég tudtam meg, hogy náluk az "apuka" nem hűséges végig a családjához, hanem egy idő után, amikor már nagyobbak a gyerekek, továbbáll. Viszont a tojó végig neveli csemetéket, gondjukat viseli, figyel rájuk. Itt sem volt másképp.




Tollászkodtak hosszasan, lehet közben egy kis ennivalóban is reménykedtek. Hát most nem volt nálam.





Egyszerűen gyönyörűek voltak. Még nem volt fehér a tolluk, de már nem apró csemeték. Hosszasan tudom őket csodálni.



 A tojó csak figyelt rájuk közben és ő is tisztogatta magát, tollászkodott. Nem is zavarta őket, hogy ott vagyok a közelben.


Mintha azt mondaná: Add Uram, az áldást :-)


Még egy picit elnézegettem ezt a kedves kis családot, majd továbbálltam. 





Nem kellett messze menni, ott meg egy tőkés réce családot vettem észre. Ők is nagyon cukik voltak. Éppen valószínű az ebédjüket keresgélték, én meg készítettem róluk pár képkockát. 




 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése