2017. szeptember 23., szombat

Már az őszről mesél az erdő...

Az elmúlt hét történései arra késztettek, hogy hétvégén tegyek egy kirándulást egyedül az erdőben. Mivel úgyis a leskunyhó közelében van, így nem tűnt nehezen megvalósítható feladatnak. Az időjárás is kedvezett viszonylag, így feltöltődhettem az erdő szépségével, tudtam egy kicsit elmélkedni is magamban, energiát gyűjtöttem a következő hétre. Tagadhatatlan, hogy már hivatalosan is ősz van, sárgulnak a falevelek, a nagy szél miatt folyamatosan hullanak. Nincs még itt az amolyan igazán aranyló, színpompákban gazdag évszak, de így is lenyűgözött. Tettem is egy jó nagy sétát, amíg el nem kezdett esni az eső és haza nem zavart...

Sárgulnak a falevelek, tagadhatatlan...
Hol vízben lehet őket megtalálni....
Hol a fűben...
De vitathatatlanul itt az ősz
Tobozok mindenütt
Napsütéstől kifakulva....
Kedvenc erdőmben járva
Lepillantottam a földre....
Majd az erdőbe...
Moha és elmúlás
Kimeríthetetlen téma
Alakul már....
Hol van már az idei nyár?
Szép napsütés az őszi erdőben....
Az egyik legszebb évszak
Egy olyan hely, ahol lehet elmélkedni, gondolkodni
Nagy fakopáncs hímet észrevenni
Vagy akár a fűben meglapuló gombát meglátni
Vízcseppes fenyőágakat nézni, amikor már elered az eső....
Vagy vadgesztenyét találni....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése