2017. szeptember 23., szombat

Még az örvös is didereg

Már az előző bejegyzésből kiderült, hogy szombaton a leskunyhóban voltam. Vittem ki magot, szokásos dolgokat, hiszen most már azért lassan jön hideg, tollas barátaimnak előbb-utóbb szüksége lesz eledelre. Nagy felhozatal most még nem volt, közbeszólt a közelgő hidegfront is, rettenetes szél fújt, napsütés csak percekre volt. El is gondolkozom ilyenkor, vajon ők hogy élik át az ilyen időt? Hol bújnak meg? Pár dolmányos, szarka repült tovább egyik helyről a másikra. Már épp azt hittem, hogy egy látogató sem lesz, amikor egyszer csak egy örvös galamb jelent meg. Szemmel láthatóan fázott, fürdeni nem volt kedve, csak nézelődött. Pár fotót csináltam róla, utána be is zártam aznapra a kis kunyhót....



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése